Cara Nak Buat Bank Islam Click

Dah buat pelepasan cukai sbb dpt pampasan. Sy tnya kaunter lhdn depa kata sy kena buat jugak cukai pendapatan dari bulan 8 sampai bulan 12 tahun 2020.


1

Terima kasih buat panduan ni.

. Kemudian saya kerja sendiri sebagai freelance. Kalau tak ada borang EA macam mana ya. Pada tahun 2016 saya tak menerima brim sebab saya bercerai dan x kemas kini brim so saya buat rayuan balik dengan melampirkan surat penceraian saya hasilnya alhamdulillah saya layak menerima semula 2017 saya terima brimtapi 2018 saya tak layak atas sebab saya tak kemas kini status penceraianpadahal sebelum ni sy dah sertakan surat tersebut.

Saya diberhentikan kerja bulan 7 tahun 2020.


3


Cara Daftar Bank Islam Online Youtube


Penyata Contoh Resit


1

Post a Comment

0 Comments

Ad Code